Extrémne aktivity priťahujú nie len nás, ale aj veľké nadnárodné spoločnosti, ktoré si do svojich reklám dávajú jazdcov, alebo v nich vidieť jazdenie na skate, alebo snowboarde. Pozrime sa na zopár takých.
Momentálne najčerstvejšou je reklama na istú banku v ktorej sa objavili Janko Mihala a Zuzka Stromková, čo sú naši dvaja poprední adrenalínoví jazdci. Veľké pozitívum tejto reklamy je to, že sa v nej neobjavil komparzista, ale skutočný jazdec.
Na bilboardoch istého výrobcu automobilov a taktiež aj webových stránkach sa objavujú extrémni jazdci na doskách a bmx. S určitosťou sa však nejedná o nejakého jazdca zo Slovenska, alebo slovenský skatepark.
Automobilová reklama taktiež používa jazdcov aj zo snowboardingu. V reklame na automobil francúzskej značky sa objavila známa slovenská snowboardistka Baša Števulová. Bilboardy ste mohli vidieť po celom Slovensku. Bašu taktiež môžete stretnúť jazdiť v tomto aute, ku ktorému jej dopomohol aj Boardlife.sk
Určite sa pamätáte na doby, kedy skateboardové súťaže podporovali banky. Ich produkty pre mladých niesli názov pretekov, akcií. Teraz je toho už pomenej. Cez zimu sa však poisťovňa rozhodla podporiť dvoch talentovaných jazdcov. Klaudiu Medlovú na snowboarde a Dušana Antalíka na bmx. Prebehla stávka Keby niečo.
Miloš Ogurčák dodáva: Začalo sa to Pepsi teamom v sedemdesiatych rokoch. Spoločnosť Pepsi si ako prvá uvedomila masový potenciál skateboardingu a začala pdporovať skateboarding tak, že organizovali demá, kde sa priniesla obrovská vertikálna rampa na ktorej jazdil Pepsi team a rozdávali sa nápoje.
Dnešná vertikálna rampa sa od tejto líši viac než dosť. Tá rampa bola úzka, nemala rovné dno, bol to polkruh s vertom z plexiskla na ktorý keď ste vyšli, vyzeralo to ako keby ste robili air. Dnešný skateboarding podporujú hlavne výrobcovia energetických nápojov.
Spoločne dúfame, že firmy, ktoré spájajú svoje produkty so skateboardingom, alebo snowboardingom budú podporovať aj scénu. Bolo by to pekné od nich. :)
Komentáre
0 komentárovAby si sa mohol zapojiť do diskusie musíš sa prihlásiť, ak ešte nie si registrovaný/á tak sa registruj tu, ak si registrovaný/á môžeš sa zúčastniť súťaží, hlasovať, predávať veci v bazári.
Bez prihlásenia môžeš komentovať prostredníctvom tvojho facebook konta!